Sonntag, 16. April 2017

Zayiflama dönemi - Abnehmphase

Türkçe/
Merhaba arkadaşlar nasılsınız? umarım iyisinizdir. Biz ailecek iyiyiz. Oğluşum yürümeye başladığı günden beri bol bol arkasından koşmaktan başka birşey yapmıyoruz :) bana iyi geliyor, bol hareket edip, yaza kendimi sağlam hazırlıyorum :) malum şuan birçok bayan kış kilolarından kurtulmaya çalışıyor. Bende doğumda ve emzirme döneminde baya kilo alanlardanım.Ama beni eskiden beri takip edenler iyi tanır. Düğünden sonra 6-7 ay içinde çok sağlıklı bir şekilde bol bol spor ile 40 kilodan fazla zayıfladığımı. Şuanda tekrar başlamış ve iyi sonunclarla devam etmekteyim. Bu zayıflama serüveninde kullandığım ve tavsiye ettiğim birçok ürünler var. Yakın zamanda onlarlada ilgili yazılarım olacak ama şuana kadar hiç kullanmadığım ve çok başarılı bulduğum 'yamuna' korselerini deneyip, sonunclarını adım adım bu zayıflama sürecinde paylaşmak istiyorum. 

Deutsch/
Hallo liebe Leser, 
Ich hoffe es geht euch gut? Uns geht es hervorragend :) Bin momentan wieder in der Abnehmphase. Wie viele Mütter, schleppe ich immer noch meine Schwangerschaftskilos :) dieeeeeeee ich sofort wieder verlieren muss. Bin eigentlich erfolgreich im guten Weg und habe auch schon viele Kilos verloren. Deswegen werde ich demnachst über Tricks und Tipss berichten. Aber in der letzten Zeit habe ich viel possitives über die 'Yamuna Corsage/Korsett' gelesen. Und möchte demnachst Sie auch testen. Bin schon sehr gespannt.    



Hamileliğim....

Hamileliğimden önceki halim...

Befor- after :) 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)