Donnerstag, 6. April 2017

Sophie la giraffe'lerin içi küflü

Bu oyuncağı her gördüğümde üzülüyorum. Neden mi? çünkü bebeğime ilk aylarında bu oyuncağı almıştık. Hatda çok iyi hatırlıyorum, her yerde tükendiği için özel fransadan almıştık. Allahdan bizim oğlan hiç sevmemişti bu oyuncağı.Bende her seferinde üzülüyordum. Şimdi iyikide ağzına almamış ve oynamamış diyorum. Ama neden türk toplumu olarak hep yurt dışındaki herseye bu kadar özenip daha iyi ve daha kaliteli olduğunu düşünüyoruz? Bundan sonra kesinlikle daha dikkatli olacağım. Eğer sizde hala satın almayı düşünüyorsanız, bir kere daha düşünün derim.    



2 Kommentare:

  1. bunun ne özelliği var ki anlamıyorum benim küçüklüğümde sıkınca öten plastik oyuncaklar vardı aynı onlar gibi işte..

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. iste o plastikler insanlara zararlı helede bebeklere.Zaten genel anlamda plastik olan hersey zararlı. Bu oyuncagın üretilişini gördüm ve tamam %100 dogal maddelerle hazırlanıyor.Hersey cok ıyı ve güzel ama malesef bir noktayi atlamislar oda delıkden hava ve su ile temas halinde küf olşmasi.

      Löschen

Yorumlariniz icin tskler :)