Sonntag, 13. Juli 2014

Bu aralar ben...

çok çokkkk yoğun ve farklı duygular icindeyim. Bingöl'de sonunda ev bulabildik ve önümüzdeki günlerde ankara'ya gidip iyiiiii bir nakliyat şirketiyle anlaşıp yepyeni mobilyalarımızı getirmeliyiz kırılmadan. Bu arada instagramda duyuru yaptım ama birde buradan sormak isterim.Tavsiye edebileceğiniz nakliyat firmaları varmı? Liste yaptım ama kesinlikle yüz yüze konuşup anlaşmalıyız bu konuda çok temkinliyim. Veeeeeee ankaraya gitmişken alısveriş yapmamak olmaz değilmi?? Olmaz tabiki :) English home,İkea,zara,mango,bershka,madam coco, vevevevevev daha çok mağazadan bütün servetimi verip ve istediklerimi alip döneceğim :) Veeeeeee Eylül-ağustos gibi almanyadan annem gelecek bingöle. Hem anneme kavuşacağım hemde bana istediğim cicileri getirecek veeeeeee yaklaşık 2 ay kalacak. Ayyy ben sevinmeyimde kimler sevinsin. Hem eylülde okulum-stajimda baslayacak. Bingöl bize uğurlu geldi ve eğer kısmet olursa görevimizi baya uzatacağız yani 3-4 sene buradayız. Burada bizim gibi görev icin gelen çok iyi ailelerle dostlarla tanışıp çok iyi arkadaşlıklar kurduk. Ve kısmet olursa anne baba olmayıda düşünüyoruz :) Bunlar ve birçok iyi gelişmeler oluyor. ALLAHIM herkesin kalbine ve gönlüne göre verir inş ama en önemliside bizim için ne hayırlı ise onu versin....


2 Kommentare:

Yorumlariniz icin tskler :)