Freitag, 13. Juni 2014

Karadenizden aldiklarimiz

Sizde bizim gibi gezdiğiniz ülkelerin mıknatıslarını biriktirenlerdenmisiniz?? 
Buzdolabımızın yarısı doldu bile :) Bol bol mıknatıs ve bol bol organik vitaminler getirdik :) Karadenizin findik diyarı olduğunu biliyordum ama yüzlerce cesitli findiklarin olduğunu bilmiyordum.Çikolatalı, baharatli,soslu,tarcınlı vs vs vs. 
Bu arada hamsi kolonyasını duyan varmı?? İlk gördüğümde şaşırmiş hatda iğrenmistim, hamsiden kolonyamı olur diye ama gercekdende oluyormus üstelik kokusu çok hoş. Nasıl yapildiğini sorduğumda:  'Hamsı kolonyası hamsiyle ilgili herhangi katkı madde kullanılmıyor.Fakat bu kolonya ile ellere ve giyisilere sinen hamsi kokusunu gideriyor!'  Cevabını aldım.





Mhhhhhhhhh yumy yumy kastamonun çekme helvasına bayıldım

Yaylalarda gezinirken hanım annelerimizin cesitli bitkiler satığını görünce hepsinden aldım :)







Birsürü farklı farklı şallar aldım :) yakışmışmı? 


2 Kommentare:

  1. Anonym13.6.14

    hepsi birbirinden güzel....Ayrıca hamsi kolonyası nasıl bir şeydir cidden merak ettim. Bu arada şal çok yakışmış, Teninize güzel gitmiş rengi...

    AntwortenLöschen
  2. yakışmış şal :)) ayrıca diğer malzemelerde çok güzeller

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)