Freitag, 7. Februar 2014

Atölyede neler oluyor??

Bu aralar cok farkli duygular icindeyim.Hem yeni hayatima alismaya calisiyorum hemde eski hayatimi özlüyorum. Kendimi bildim bileli ya okudum yada calisdim.Hic bos kaldigim günler yoktu.Türkiyeye geleli birsürü is teklifleri aldim ama biraz kendime zaman ayirsam ve derslerime odaklansam iyi olur diye düsünüyorum. Ama  cocuklarimi ve anaokulunu özledim :(( hepside burnumda tütüyorlar. Neyseee dünya kadar zamanim var bu aralar ise basliyana kadar. Bende evin bir odasini atölye yapmaya karar verdim. Yeni ciciler aldim ve yeni calismalara basladim. Bu sefer kendi evim icin :)

Önümüzdeki günlerde gerceklestirecegim planlarim:

Balkonum büyük oldugu icin cicek sarayi yapacagim ciceklerle,bitkilerle,sebze ve meyvelerle heryeri donatacagim :)












Bakkaldan sebze kasalari alip onlari boyayip süslemeye basladim bile :)


Bu aralar amerikan servislerine baya sardimmmm.Rengarenk iplikler aldim bütün renklerden yapacagim :)) nasil yapacaksam okadar yumaklardan bakalim :) 



Veeee amigurumilerede bayaaa taktim :) bunlar ilk deneyimlerim

 Cup cake aski :)


Kumaslarlada ayriyeten yemek icin peceteler yapacagim evime uyan renklerle

.....hehhh buda lavanta keselerim :) bitmemis hali daha dantel ve boncuklar ile süslenecekler :) 



2 Kommentare:

  1. canım çok güzel şeyler çıkacak kesin yapacaklarını merakla beklemekteyim :)
    sana şimdiden kolay gelsin...

    AntwortenLöschen
  2. harika şeyler almışsın ne güzel şeyler olur bunlardan evde boş boş oturulmuyor el emeği işlerin ne kadar mutlu eder seni...zevkle bekliyorum neler yapacağını keyifli işler....

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)