Freitag, 16. August 2013

Dügün....Gelin ciceklerim vol.3

En cokda gelin ciceklerim beni strese soktu :) herkes gelinlik veya uygun gelin ayakkabi bulamazken, bende gelin ciceklerimi bulamadim.Ankarada canli hosuma giden fiyatida uygun olan gelin cicegi bulamadik.Coskoca ankarada :) Sonra yapay ciceklerimi yaptirdim fakat istedigim gibi olmadi.Oysa üzerine basa basa söyledim ve ayakkabilarimida gösterdim "fusya olacak dedim gülleri". Kirmizi oldu fakat yinede fusya olmadi :) Ben üzülünce sinirlenince ve pes edince sevdicegim ne yapti bilmiyorum ama bana istedigim buketi getirdi sonunda :) seviyorum ben esimi yaaa. 









Canlisini ben unuttum atmaya :) bizden sonra halam atmis benim yerime onuda kiz kardesim tutmus yani yine yabanciya gitmedi heheeh :)

2 Kommentare:

Yorumlariniz icin tskler :)