Mittwoch, 20. März 2013

Sevimli huzurlu insandan gelen Mim


Beni mimledigin icin cok tesekkür ederim canim cok keyifli bir mimdi benim icin.

1.En nefret ettiğiniz insan tipi ? 
Sirf isleri düsünce arayip soran insanlar.Havali insanlar.Vurdum duymaz insanlar :) saymakla bitmez

2. Evde en çok hangi eşyanı kaybedersin ?
Cok düzenli bir insanimdir.Kesinlikle hersey yerinde durmali yoksa huzursuz olurum :)bu yüzdende pek birsey kaybetmem
  
3. Sakız çiğneyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz :D
Hic hoslanmam cocuklari katmiyorum tabiki ama büyük,akli basinda yetiskin bir insana yakistirmiyorum

4. En sevdiğiniz çiçek ? 
Beyaz gül ve orkide

5. Burcunuz ? 
Yay

6. Kız ve erkek çocuklarınız olsa adlarını ne koyardınız ?
Kizimin adini Ela(nur) oglum olursa Kaan(kerim) koymayi düsünüyoruz


7. Komşunuzun çocuğu size oturmaya geldi suratınıza tükürdü napardınız ?
Tamda ana okul ögretmenine sorulacak soru :) Tabiki kizardim ama güzelcede oturur karsima alir ve yapmamasi gerektigini söylerdim ve ailesine söylerdim

8. Arabayı siz kullanıyorsunuz yaşlı bayanın birinin üzerine çamur sıçrattınız ve haraket yaparak arabanızı durdurdu onu istediği yere bırakmanız gerektiğini söyledi napardınız ?
Kacardim :DD hahahha tabikide degil ama yardim ederdim

9. Hayatta en korktuğunuz şey ?
Korkularim cokkkkkk varrr

10. Bilgisayarınız çöktü ve bilgisayar ortamındaki tüm resimleriniz yok oldu hiçbir yerde kopyaları da yok naparsınız ?
Ooooooooooooooo bu basima gelmisdi bir kere.Bilgisayar uzmani cagirdim ve o bir sekilde tekrar buldu resimleri.Megerse pcde insanlar gibiymis,silince ebedi silinmiyormus …….

11. Yalnız yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz sizi mutlu mu eder mutsuz mu ?
Ben yalnizligi seven bir insanim ve mutlude ediyor ama allah kimseleri yalniz birakmasin.(Amin)

Bende bu mimi yapmak isteyen herkese yolluyorum

2 Kommentare:

  1. bilgisayardaki resimler giderse mahvolurum bende.

    AntwortenLöschen
  2. Canımm keyifle okudumm :) Kızımızın isminii çalıoosun bakkkkk demedi deme :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)