Freitag, 11. Januar 2013

Dügün davetiyelerimiz......

Kina ve dügün hazirliklari tüm hiziyle devam ediyor.Bazi arkadaslar cok erken baslamissin deseler bile, iyi bir organisasyon icin zamaninda yavas yavas SINKINTI yapmadan stres yapmadan baslanmali :) Malum hem ise gidip hem bu islerle ugrasmak okadarda kolay degil. Ve üstelikkkkk bircok isimizi türkiye ve almanya arasi halletmek zorundayiz.Ama hersey suan yolunda ve kontrol altinda :) görüpde asik oldgumuz dügün salonumuz tutuldu, evraklar türkiyeden buraya geldi,kendim cizdigim gelinligimi tasarimcilarla gözden gecirdik ve konustuk,kina hazirliklari,hediyeler vb vb vb yani saymakla bitmeyen bir sürü isimizi hallettik.Hepsinide paylasacagim.Ama dün elime gecen davetiyelerimizin kareleri sizlerle paylasmak istedim.Tam istedigimiz ve anlattigimiz gibi oldu.Beni taniyan bilir nekadar ilginc,gösterisli ve en güzel seyleri sevdigimi :) Her detay benim icin cok önemlidir.Aklimdakileri en ufak ayrintisina kadar ya bulmaliyim yada yaratmaliyim.Neyse sanirim yine cok uzatim siz en iyisi kendiniz göz atin :) .............. Unutmadan dügün temamiz deniz ve denize ait olan hersey :))







21 Kommentare:

  1. çok güzeller canım bayıldımm yaa diğer hazırlıklarını da merakla bekliyoruzz :))

    AntwortenLöschen
  2. Evlenecegini bilmiyordum, ne mutlu sana. Davetiyelerin sekli detaylari güzel olmus. Alttaki sözü özellikle begendim ...

    AntwortenLöschen
  3. Harika hersey super olmus , Rabbim tamamina erdirsin insallah hersey gonlunce olur insallah .. Bence hicte erken degil dedigin gibi zaten uzaktasin anca hazir olur son gune birakip yorulmaktansa ;)

    AntwortenLöschen
  4. aaaaaaaaaaa düğünün resmen benim evin karşısında yapılacakmışş!!!:)

    AntwortenLöschen
  5. çokk güzel ve zevkli bir seçim olmuş,hadi bakalım hazırlıkların çoğu gitmiş azı kalmış:)) kolay gelsin

    AntwortenLöschen
  6. Çok güzel canım ,her şey gönlünce olsun inş diğer ayrıntıları ve özellikle gelinliğini merakla bekliyorumm :)

    AntwortenLöschen
  7. ne güzel detaylaylar bunlar.
    allah devamını getirsin cnm
    maşallah

    AntwortenLöschen
  8. Çok güzel farklı bir davetiye olmuş.Allah tamamına erdirsin.

    AntwortenLöschen
  9. Canım uzun zamandır uzaktan uzaktan takip ediyordum sonunda bende yorum yapacak bir blogum oldu =) Öncelikle hayırlı olsun çok güzel olmuş Bu arada bende Ankaradayımmm, Ankaralıyım Ankara'da gelin olman harikaa=) Çot mutlu olunn inşallahhh . .

    AntwortenLöschen
  10. Anonym16.1.13

    süper süper süper, davetiyedeki söz, fikir, tasarim...
    hersey gönlünce olsun canim

    seda <3

    AntwortenLöschen
  11. Bu fikir kimden ciktiysa tebrik ederim,harika muhtesem,daha önce ne duydum nede gördüm süperrr:)Simdiden dügün gelinlik ve diger bütün detaylarini cooookkk merak etmeye basladim:)

    AntwortenLöschen
  12. çok güzel olmuş gerçekten çok beğendimm.diğer bütün ayrıntılar da içine sindirsin rabbim en önemlisi o...

    AntwortenLöschen
  13. Du wurdest soeben von mir getaggt ♥

    http://lady-ambitious.blogspot.de/2013/01/tag-11-facts-about-me.html

    AntwortenLöschen
  14. Bu arada davetiyelerinize bayildim, cok orjinel bir fikir gercekten cok begendim canim :**

    AntwortenLöschen
  15. Anonym18.1.13

    Cool blog! Is your theme custom made or did you download
    it from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog jump out.
    Please let me know where you got your theme. Cheers
    Here is my page - holiday tags

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oooo thank you.Yes, I did it myself theme :)

      Löschen
  16. düğün davetiyenizi çok beğendim canım...
    mektup gibi :)
    vede şişe içinde süpermiş...

    Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah...

    AntwortenLöschen
  17. Anonym8.2.13

    Merhaba ;
    Davetiyelerini nerde yaptırdın acaba ??

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Merhaba davetiyeleri izmirden yaptirdik sitenin linki resimlerin alt kisminda

      Löschen
  18. davetiyelere bayıldımm canımm bizimde düğünümüz 3 Temmuz da :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)