Montag, 24. September 2012

Bitirdigim ürünler

aaaaaaaaa bende aldiklarimi bitirebiliyormusum :))))) sonunda ilk kez ne bitirdim postu yapacagim.Hala hayretler icindeyim cünkü benim aldiklarim okadar bereketlimi dayaniklimi anlamiyorum ama bir türlü bitmek bilmiyor :)) Bakalim neler bitirmisim...


1.Duslotionu - Tavsiye ederim heleki kavun kokusu harika 
2.Rexona Deodorant - Senelerdir kullaniyorum ve tavsiye ederim
3.Nivea göz kremi - %100 memnun kalmasamda, gözlerimde birazda olsa faydasini gördüm
4.Vücut kremi - Kokusu harikaaaaa hmmmmmmmmmmm tekrar alacagimn :=)
5. Catrice rimeli - Ehh isteee fena sayilmaz 
6. Essence yesil rimel -  Kesinlikle iyi degil zaten ben almamistim hediye vermislerdi ve hicde memnun kalmadim
7. ve 8. Manhattan alliklari -  Tekrar alabilirim 

 1. ve 2.Essence I love extreme rimel - En cok sevdigim ve herzaman tekrar alacagim bir rimel (bu 9.biten :)
3. Manhattan mavi rimel - Cok koyu bir mavi fakat günesde hafif parliyor yani tekrar alabilirim
4. Manhattan rimel - ehh iste tekrar almayi düsünmüyorum
5. Bvlgari omnia parfüm - Büyük sisesini seneler önce bitirmistim  ve kokusunu seviyorum ama günlük bir parfüm degil.Tekrar alabilirim
6. Manhattan kapatici-Concealer -  Bu 5. biten oldu ve kesinlikle bu fiyatda böyle iyi bir kapatici bugüne kadar görmedim (kapaticilarimin icinde 2. favorim budur :)
7. Chanel inimitable rimel - Buda benim 2. favori rimelim Kesinlikle herzaman kullanacagim bir rimel ve siparisi verdim bile :)
8. Essence rimel - (ismini unuttum) birdaha almayi düsünmüyorum
9. Artdeco Camoflage/kapatici - En cok kullandigim ve o olmadan yasiyamiyacagim kapaticim :) favori 1........... :)




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)