Freitag, 24. August 2012

Minimini Mim - Favori :)

Severek takip ettigim sevgili designe Butik beni mimlemis.Tesekkür ederek hemen mime geciyorum. Bu arada mimleri cok severim tüm mimleri bana yollayabilirsiniz :)

1-Favori rengim:Bütün renkleri severim buda icimin civil civil kipir kipir olmasindan kaynaklaniyor herhalde :) ama illaki benimde ennnnnnnnn sevdigim renkler var, onlarda kirmizi,sari ve turuncu

2-Favori hayvan: Hayvanlarla aram hicde hic iyi degildir :( cok severim ama ne yazikki kelebekden bile korkan birisiyim :(
3-Favori sayı: cocuklugumdan beri 9
   
4-Favori İçecek: kesinlikle ve kesinlikle madensuyu :) günde en az 3 litre icmeden duramam

5-Facebook?-Twitter? : Facebook hesabi acali cok olmadi oda sirf ailem ve akrabalarimla görüsmek icin
  
6-Tutkunuz:  Sevdigim insana desem :D ve ikinci sirada alışveriş diyorum 

7-Hediye almak mı vermek mi?  Her ikisi de tabiki ama almak daha güzel gibi :)

8-Favori gün: Sanirim bu dünyada pazartesini seven tek ve son insanim :D
(ama bence haftanin baslangici hayata yeniden baslamak gibi birsey)

9-Favori çiçek:Ilk önce orkide, sonra zambak ve tabiki adim gibi gül ciceklerini cok seviyorum



Bende bu mimi yapmak isteyen herkese yolluyorum.Hadi kizlar göreyim sizi.

4 Kommentare:

  1. Anonym24.8.12

    Slm canin kacirdimmi bilmiyorum cekilisin sonucubelli oldumu???
    Dort gozle bekledigim icin sorayim dedim:))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. yok daha bitmedi canim :) bitince postunu yapacagim

      Löschen
  2. Anonym24.8.12

    unbedingt ;) hic zaman kaybetme, bir an önce al, oku derim ;) cok güzel yazilmis

    sevgilerimle

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. bakk simdi daha cok heyecanlandirdin beni :)) hemen almaliyim ozaman :) tskler canim

      Löschen

Yorumlariniz icin tskler :)