Mittwoch, 6. Juni 2012

Primark

Iki günden beri yatakda yatiyorum kizlar :(( cok kötü hasta olmusumm.Birde bu yetmezmis gibi üzerine baska saglik sorunlarda eklenince :((yüksek tasyon,bulantilar, yok kan alma yok safra kesemde tas cikma gibi :(( neyse bugün biraz daha iyim sanirim.Yatakda yapisik kaldim disari cikamiyorum bari blogumla ilgileniyim dedim.
En son primarkada alsiveris yaptigimdan bahsetmistim.Tabiki sirf Primarkda alisveris yapmadim M.a.c. H&M, vb vb ´de ekliyelim bunun yanina.Yani büyük bir alisveris oldu. Önce Primak ile basliyalim 
















Rengi pek oldugu gibi cikmamis fakat bu uzun genis maxi pantolunu biran önce giymek istiyorum :)))


Aldiklarimi hic denemeden almak zorunda kaldim cünkü saatlerce kabinlerde kuyruk vardi.Fakat hepside sansima oldu :)

Okadar cok fotoraf cektimki ins unutmamisimdir bazilarini :)


28 Kommentare:

  1. ayakkabılara bayıldıııııııııııım
    güle güle kullaaan <3

    www.nzlsyn.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. Çok geçmiş olsun canım :) Aldıklarında harika güle güle kullan öpüyorum...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. sagol canim begenmene sevindim biran önce sagligima kavusup giymek istiyorum :))

      Löschen
  3. Leopar desen ayakkabi cok hos, eminim sana da cok yakisacaktir. :-) Saglikla güzel günlerde kullan, canim. :-)

    AntwortenLöschen
  4. çok geçmiş olsun tatlım, babetlere bayıldım özellikle...

    AntwortenLöschen
  5. Hepsi harika hele o leopar beni bitirdi! Güle güle kullan canımmm ;)

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  6. Çok geçmiş olsun tatlım,cicilerin hepsi çok güzeller,güle güle kullan :)

    AntwortenLöschen
  7. tolle sachen bei uns gibt es leider kein primark muss halt immer warten bis wir zeit haben hinzufahren :-( LG

    AntwortenLöschen
  8. Danke :) bei uns gibt es auch leiner kein Primark :( musste nach bremen fahren

    AntwortenLöschen
  9. geçmiş olsun kuzucum, aldıklarını güle güle kullan, mavi pantolonu bende merak ettim, giy de bi an önce göster bize :)

    AntwortenLöschen
  10. çok geçmiş olsun canım benim ya:( amaçok hoş şeyler kapmışın takılara hasta oldum :)

    AntwortenLöschen
  11. Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum..
    Sevgiler NoNo

    AntwortenLöschen
  12. hepsi çok güzelll!! güzel günlerde kullan canım

    AntwortenLöschen
  13. Cok cok gecmis olsun! Allah acil sifalar versin Insallah..
    Aldiklarini cok begendim, iyi gunlerde giy Insallah!

    Sevgiler..

    AntwortenLöschen
  14. londraya gidince bende primarka uğrayacağım.burda yok malesef.ayrıca geçmiş olsun nedir bu halimiz bizim.

    AntwortenLöschen
  15. ve...
    bekledigim post budur iste:D
    hepside cok cici canim, gule gule kullan!
    Ilk babete bayildim, bende yakin zamanda bir primarka ugramaliyimmm...:D

    Unutmadan,
    cok gecmis olsun...Insallah kisa zamanda enerjik olursun:) civil civil olursun, hastaliklardan kurtulursun

    Optumm!

    AntwortenLöschen
  16. cokcokcok gecmıs olsunnn yaz gununde hastalık fenadır hele tas sa budurum ınsallah bır an once agrısız atlatrsın.aksesuarların ve bluzlarına heee babetlerıne de bayıldım sevgıyle kullan

    AntwortenLöschen
  17. Her iki babetinede bayıldım, özellikle Chanelish olan tam benlik;)

    AntwortenLöschen
  18. gecmis olsun gülcüm, insallah simdi daha iyisindir.. yenilerinde cok güzelmis ;)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  19. Geçmiş olsun canım. Çok güzel şeyler almışsın, güle güle mutlulukla kullan :)

    AntwortenLöschen
  20. kuzuuu batmışsın yine yaa :))
    harika şeyler almışsın wallahi, sırası gelmeyen giyemediğin bişiy olursa bu tarafa gönderiver :))

    özlemişimmmmmm
    öperim

    sevgiler

    AntwortenLöschen
  21. Cantanin fiyati ne kadardi ? :-)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)