Donnerstag, 28. Juni 2012

Biraz daha iyim, cok iyi olacagim :)

Ne garip bir baslik oldu hehehe :D neyse bu aralar tütütü biraz daha iyim ve daha iyi olacagim insallah. Su yaz tatilimiz bir gelse diyorummmm.Off bekle bekle gelemedi ama bir hafta kaldi. Saglik sorunlari,havalar vb. derken iyce SIKILDIM.Bugün carsidaki doktordan cikinca biraz gezineyim dedim aman allahim gezmez olaydim :))) her yerde yaz indirimler baslamiss yeahhh diycem ama bu sefer söz verdim kendimee birsey almiyacagim :)))))) bakinmakla yetindim.Amaaaaaa göz hakki diye birsey vardi dimi kizlar?? :DD bir iki cici almadanda gelmedim tabiki.Eve dönmedende herzamanki gittigim café´de keyif yapip geldim.






Aldiklarimi yarin paylasacagim... ve



Yeni balkonumuda hafta sonu :D...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)