Mittwoch, 4. April 2012

Haul/ Makyaj alisverisim

Catrice,P2,Essence,Manhattan vb. yeni nisan collektionunu cikarmis.Bu sefer baya ilgimi ceken ürünler vardi.Bunlar benim yeni aldiklarim.Alan kullanan varmi kizlar??

Rujlar fena degil aslinda.Kalici ve renkleri harika fakat sürerken biraz zorluk cektim nude tonundaki rujda.Catrice fiyati 3.99 Euro
Allikkkkkkkkkk harikaaaaaaa zaten son bir tane kalmisti onuda ben hemen kaptim :)) kesinlikle tavsiye ediyorum. Catrice fiyati 3.99 Euro
Bu body bronzeri swatch yapinca fena bir ürün olmadigini anladim.Yüz icinde uygundur birzat kendim denedim bugün :) P2 fiyati 3,99 Euro
Catricenin öjelerine bayiliyorummm inaninki hem hesapli hemde kaliteli.Aslinda bircok pembe öjelerim var ama dedigim gibi kaliteli oldugu icin aldim :) Catrice fiyati 2,59 Euro

P2´dan bu allik-Rouge stick echh isteeee.Aldim kullandim fakat hemen kirildi :((( ama benim sucumdu P2 fiyati 3,60 Euro
Ahh yine catrice kizlar ben bu catricenin ürünlerine bayiliyorummmm.Her gittigimde kesinlikle bir far almadan dönmem. M.A.C ´in farlarini kullanan varsa alternatif olarak bu farlari kullanabilirler.Hem hesapli hemde M.A.C gibi kaliteli.
Catricenin eye liner kaleminide aldim ve cok memnunum.Sürdügüm anda hemen kuruyor ve cok kalici. Catrice fiyati 2,99 Euro

P2 powder nugget sanirim bu nisan colletionundan degil ama görünce merak ettim.Swatch´da bunu aslinda highlighter olarakda kullanabilecegimi düsündüm. P2 Fiyati 4,60 Euro

11 Kommentare:

  1. güle güle kullan canım.kahve nude ruju merak ettim.:)

    AntwortenLöschen
  2. Bu markalar Türkiyede olmadığı için biz ancak bakıp bakıp iç geçiriyoruz

    AntwortenLöschen
  3. eyeliner kalem tavsiyesi süper işime yarayacak.. Sen kullanıyorsun ve memmunsan hemen alıyorum :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  4. güle güle kullan tatlım, powder bugget enteresan birşeye benziyor daha önce hiç görmemiştim

    AntwortenLöschen
  5. yine doldurmusun:D:D
    gule gule kullan hepsini, catrice nin ojelerini bende cok begeniyorum!

    Sevgiler canim

    AntwortenLöschen
  6. gule gule kulllan makyaj perısı:))) ben yuzume herseyı kullanamıyorum hassaass pıt dıye atıyor:)) hahah:)) o yuzden tadını cıkart..

    AntwortenLöschen
  7. Canım güle güle kullan hepsini :)

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  8. heyy =) die lippenstifte sind super !!
    bin sowieso ein lippenstiftfreak =)

    ich habe eine bitte an dich:
    es findet auf der offiziellen türkischen ELLE facebook-page eine challenge statt ich würde mich seeehr freuen wenn du für mich gefällt mir klicken könntest.. ich wäre wirklich sehr dankbar dafür..
    dankee

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150651969941219&set=a.10150651968896219.385936.304442071218&type=3&theater

    AntwortenLöschen
  9. Makyajda kayisi ve seftali tonlarini bilhassa yazin kullanmasini ben de cok seviyorum :)

    ürünleri güle güle kullan cnm <3

    sevgiler
    özlem

    x

    AntwortenLöschen
  10. hepside favori renklerim, güle güle kullan güzelim

    http://dujufashion.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  11. Sehr tolle Sachen hast du gekauft!

    Güle Güle kullan :*

    Pinar

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)