Montag, 20. Februar 2012

Karneval/ Fasching

Okadar cok eglendikki yine anlatmakla bitmez :) her sene okulumuzda karnevali kutlariz ve her senede cocuklarin sectigi konu üzerine hem kostumleri hemde bir ay boyunca aktiviteleri o konu üzerine programlariz.Ve bu sene konumuz " su dünyasi/ wasserwelten" :) Ve kesinlikle hersene oldugu gibi hazir kostüm alma yasagimiz var. Yani her grup (21 cocuk) kendi kostumü ögretmeniyle hazirlamasi gerekiyor yani toplam 3 grup oldugu icin 73 kostüm hazirlandi :))) Cok ugrastik ama cokkkkkkk güzel oldu kizlarrrr internete koysak satsak eminimki cok iyi fiyatlara satilir :))) Her neyse...Bugün yine sabah cemberinde eglendik güldük oynadik ve konumuza uygun buffemizden kahvaltimizi yaptik.Sagolsun velilerimiz bizleri bugünde yalniz birakmadi ve cok lezetli yemekler hazirladilar. Daha sonra her grupda oyunlar hazirlandi ve bütün cocuklar gruplarda gezinerek oyunlara katildilar.Cok eglenceliydi ben bile cok eglendim :)) cocukla cocuk oluyorum :))) Veeeeeee tabiki bol bol fotoraf cektim.

Kizlarr bu yasda basliyorlar yaaaaaaaaa kokos olmaya :DDD yok yok annacigim bizlerin kaninda var :D

Deniz perileri :)
Köpekbaliklari
Denizanasi
Neonbaligi 
Gemi


 Deniz haydudu
Kaplumbaga
Köpekbaligi


Denizkizi

Dalgic






 10.9.8.7......eglence basliyorrrrrrrrrrrr!!








Buffemiz






Ve ahtapot gül :D






Bizim anaokulu gibi sanirim baska okul bulunmaz cok orjinalizdir :) neler yapmiyoruzkii müslüman hiristiyan,yahudi vb vb tüm irkdan dinden kimler ve neler varsa kesinlikle okulumuzda kutlaniyor :)) hemde bukadar emek vererek.......

16 Kommentare:

  1. the children are so cute <3 i love karneval with children.
    kisses to you and lovely greets
    maren anita

    visit me <3
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    AntwortenLöschen
  2. Anonym20.2.12

    saci mavi olan kiz cok tatli yaaa <3 yirim onu ben :)
    son resime güldüm hahaha seker angeln yapiyorlar :D
    hahaha ahtapot gülll :D
    resimler güzel :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. o benim melegim zatenn cok seviyorum onuu :))

      Löschen
  3. Anonym20.2.12

    keske hani böyle ici demir oluyor ya zum abbiegen üstü tüylü seyler kesin vardir kindergartende. onlarin siyahlarindan kendine ahtapot kollari yapsaydin kafana cember gibi sonra sahte güller alip krone gibi ahtapot kollarinin ucuna taksaydin ahtapot gül hahahahaha

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. kiz zaten 8 tane kol diktim :) saatlerce ugrastim :)) ne ahtapotmus nee :DD

      Löschen
  4. haha ne güzel siz yapmisiniz bizde aynisini yapiyoruz ama hala hazirliklar
    süruyor :) fasching ama bizimkisi :)

    AntwortenLöschen
  5. Orada olmak istedim şimdi ama :)Ne kadar eğlenmişsinizdir kim bilir.Tema da çok güzel olmuş.Ahtapot gül :)Çok sevimli her şey ...

    AntwortenLöschen
  6. harikasın ...süper post...sevgiler

    AntwortenLöschen
  7. cok guzeller ozellıkle mavı saclı kızı opermısın benım ıcın :)

    AntwortenLöschen
  8. Anonym20.2.12

    aman allahım ne güzel yaa :D bi daha bi daha baktım resimlere :)ellerinize sağlık:D
    sevgiler:)

    AntwortenLöschen
  9. Ahtapot Gülcüğüm:) her biri ayrı emek, çok başarılı:)

    AntwortenLöschen
  10. ah anaokulunda çalistigim gunleri hatirladim ne kadar guzel ya, çok sanslisin canim :)

    AntwortenLöschen
  11. ayyy ne guzel :D hepside cok cok tatli olmus !
    yerim onlari =D
    bende ogretmen olmayi cooook isterdim
    sende cok guzel olmusun:D
    Optum kocaman!

    AntwortenLöschen
  12. ayy maşallah :D 300. den kocaman öpücük onlara :D

    AntwortenLöschen
  13. ne kadar büyük emek, çaba vallahi bravo, eminim değmiştir tatlım, dalgıcın tüpüne bayıldım hahhha
    ellerinize sağlık

    sevgiler

    AntwortenLöschen
  14. Süper yaa, bayılıyorum ben de çocukla çocuk olurum hemen :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)